Nowości i komunikaty

Data: 03.01.2017 Czas: 14:09
Informacja o przekształceniu spółki Postivo.pl

Mając na uwadze konieczność dalszego rozwoju prowadzonej działalności gospodarczej, wzmocnienia pozycji gospodarczej, jak też dla uczynienia oferty przedsiębiorstwa bardziej atrakcyjną, z dniem 2 stycznia 2017 r. spółka cywilna pod firmą POSTIVO.PL Spółka Cywilna z siedzibą w Rzeszowie, posiadająca NIP: 5170358312, REGON: 180793541 uległa przekształceniu, na podstawie art. 551 § 2 i 3 w związku z art. 582 Kodeksu spółek handlowych, w spółkę prawa handlowego – spółkę komandytową działającą pod firmą POSTIVO.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Rzeszowie.

 

Oznacza to, iż od dnia 2 stycznia 2017 r. spółce POSTIVO.PL Sp. z o. o. Sp. k., stosownie do art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych, przysługują wszystkie prawa i obowiązki spółki przekształcanej, a spółka przekształcona pozostaje podmiotem w szczególności zezwoleń, koncesji oraz ulg, które zostały przyznane spółce przekształcanej przed jego przekształceniem.

 

POSTIVO.PL Sp. z o. o. Sp. k. wpisana została do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000655956, spółka przekształcona zachowała NIP i REGON spółki cywilnej, tj. NIP: 5170358312 i REGON: 180793541. Nie zmienił się również adres siedziby.

Data: 30.12.2015 Czas: 09:36
Niższe ceny usług w Postivo.pl

W związku z wdrożeniem nowej technologii druku mamy przyjemność poinformować, że znacznie obniżyliśmy ceny wydruków w kolorze. Zmiany dotyczą zarówno wydruku wysyłanych dokumentów jak i zadruku kopert. Wprowadzona technologia zwiększa również jakość wydruku.

 

Nowe ceny są czterokrotnie niższe od poprzednich.

 

Jednocześnie przypominamy, że w Postivo.pl istnieje możliwość personalizacji kopert poprzez umieszczenie na nich kolorowych elementów graficznych (np. logo firmy). Tak spersonalizowana koperta sprawi, że Państwa korespondencja stanie się ponadprzeciętna i przyczyni się do budowania marki firmy.

 

Zapraszamy do zapoznania się z nowym cennikiem usług.

Data: 18.12.2014 Czas: 23:11
Nowy numer rachunku bankowego

Z dniem 18.12.2014 r. zmianie uległ numer rachunku bankowego służącego do dokonywania wpłat za usługi świadczone przez Postivo.pl.

 

Prosimy o dokonywanie płatności wyłącznie na następujący rachunek bankowy:

 

Posiadacz rachunku: POSTIVO.PL S.C., ul. Powstańców Listopadowych 29c/7, 35-328 Rzeszów

Bank: ING Bank Śląski S.A.

Nr rachunku: 70 1050 1562 1000 0092 0474 5518

SWIFT/BIC: INGBPLPW


Poprzedni rachunek bankowy aktywny będzie do końca lutego 2015 r.

Data: 01.05.2012 Czas: 12:46
Wysyłaj paczki przez Postivo.pl!

W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy usługę pozwalającą wysyłać paczki i inne przesyłki pomiędzy dwoma dowolnymi adresami w Polsce. Kurier odbierze przesyłkę prosto z Twojego domu lub biura i dostarczy ją do odbiorcy już w ciągu 24h.

 

Nowa usługa realizowana jest wraz z firmą kurierską UPS. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia, a kurier zjawi się u Nadawcy w wybranym dniu i godzinie i odbierze przesyłkę, która już następnego dnia trafi do rąk odbiorcy. Istnieje możliwość dodatkowego ubezpieczenia przesyłki i wybrania opcji dodatkowych (w tym dostawy w sobotę).

 

Wysłać można dowolną paczkę, której waga nie przekracza 70 kg. Oprócz tego istnieje możliwość wysłania w ramach jednej przesyłki wielu paczek, a cena usługi zależy tutaj wyłącznie od sumy wag wszystkich paczek wysyłanych w ramach danej przesyłki.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat nowej usługi oraz z jej cennikiem.

 

W ten sposób wachlarz usług Postivo.pl oprócz wydruku i wysyłania dokumentów (listów) rozszerzył się również o możliwość wysyłania paczek.

Data: 19.12.2011 Czas: 10:38
Aktualizacja - przesyłki zagraniczne

Zbliża się pierwszy rok od rozpoczęcia działalności Postivo.pl. Z tej okazji zaktualizowaliśmy oprogramowanie platformy. Od dziś istnieje możliwość wysyłania przesyłek również za granicę – obsługujemy niemalże cały Świat. Przesyłki zagraniczne można wysyłać zarówno poprzez WWW jak i z wykorzystaniem dotychczasowego interfejsu API.


W dokumentacji API wprowadziliśmy niewielkie zmiany, które pozwalają na wysyłanie przesyłek zagranicznych – zmiany te nie mają wpływu na kompatybilność API zatem nie ma konieczności wprowadzania żadnych modyfikacji do dotychczas wykonanych integracji. Aktualną dokumentację API znaleźć można na tej stronie.


Od kilku dni możliwe jest również sprawdzanie statusów przesyłek rejestrowanych wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Po zalogowaniu się do serwisu można sprawdzić czy list polecony został już doręczony do odbiorcy, czy jest awizowany itp.


Grudniowa aktualizacja przyniosła jeszcze kilka mniejszych, aczkolwiek istotnych i często zgłaszanych nam funkcjonalności:

  • Kalendarz z datami możliwej wysyłki uwzględnia teraz wszystkie dni ustawowo wolne od pracy – przesyłki zlecone w tych dniach będą nadawane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wolnym,
  • W historii przesyłek udostępniono możliwość ich filtrowania, dzięki czemu odnalezienie konkretnej przesyłki jest teraz znacznie łatwiejsze,
  • Zmodyfikowaliśmy cennik wprowadzając wartości progowe – przy większej liczbie listów wysłanych w ciągu danego miesiąca przydzielane są niższe ceny na kolejny miesiąc,
  • Istnieje możliwość zdefiniowania nadawcy zagranicznego, jak również wystawianie faktur VAT dla Klientów zagranicznych,
  • W szablonach kopert zostały zaznaczone obszary zarezerwowane dla operatorów pocztowych, w których mogą się znaleźć dodatkowe oznaczenia wymagane przez operatorów (numer listu poleconego, oznaczenie Priorytet itp.),
  • Istnieje możliwość wyboru rodzaju statusów przesyłek, dla których będą wysyłane powiadomienia na e-mail (do tej pory można było ustawić powiadomienia o wszystkich statusach lub je całkowicie wyłączyć),
  • Podczas wysyłania przesyłki po wpisaniu adresu odbiorcy istnieje możliwość automatycznego dodania go do książki adresowej,
  • Możliwość anulowania z poziomu Panelu Klienta przesyłki, która nie została jeszcze przekazana do konfekcjonowania,
  • Kilka mniej istotnych zmian funkcjonalnych i wizualnych.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany sprawią, że korzystanie z Postivo.pl będzie łatwiejsze. W styczniu 2012 planujemy kolejną aktualizację, która również przyniesie wiele nowości.

Proszę czekać
Biuro Obsługi Klienta
tel.: +48 17 717 37 60
Wirtualna Poczta Postivo.pl
Chciał(a)bym wysłać
Znajdź usługę, której potrzebujesz - kliknij na wybranej ikonce, aby poznać szczegóły
Sprawdź status przesyłki
Sprawdź
Możesz sprawdzić na jakim etapie przetwarzania znajduje się aktualnie Twoja przesyłka. Wystarczy wpisać jej numer do powyższego formularza.